Reklamace a vrácení
V případě, že dojde zboží rozbité prosím o OKAMŽITÉ nahlášení po rozbalení. Nejlépe formou e-mailu (info.esteticka@gmail.com), rozbité zboží lze reklamovat u dopravce. Je třeba však opravdu nahlásit, co nejdříve, poté již nemám šanci vyreklamovat.
Pokud je zboží rozbité je třeba udělat 5 fotek - foto celého balíku nejlépe kolmo od rohu, foto poškození balíku (pokud nějaké je), foto štítku - kde je adresa a jméno nás obou, rozbité zboží vyfocené uvnitř balíku jak cca bylo, aby byla vidět všechna obalová technika - bublinková folie, flopy, papíry atd., poslední fotka je fotka samotného rozbitého zboží (v případě, že toho je rozbitého víc, je potřeba to všechno vyfotit na jednu fotku).
Jak mají fotografie vypadat? Podívejte se ZDE.
O zbytek reklamace se postarám a vám pošlu v co nejbližší možné době nové zboží.
Vrácení