Poštovné nad 1500,- Kč zdarma! ♥︎

Reklamace a vrácení

Reklamace

V případě, že dojde zboží rozbité prosím o OKAMŽITÉ nahlášení po rozbalení. Nejlépe formou e-mailu (info.esteticka@gmail.com), rozbité zboží lze reklamovat u dopravce. Je třeba však opravdu nahlásit, co nejdříve, poté již nemám šanci vyreklamovat.

Pokud je zboží rozbité je třeba udělat 5 fotek - foto celého balíku nejlépe kolmo od rohu, foto poškození balíku (pokud nějaké je), foto štítku - kde je adresa a jméno nás obou, rozbité zboží vyfocené uvnitř balíku jak cca bylo, aby byla vidět všechna obalová technika - bublinková folie, flopy, papíry atd., poslední fotka je fotka samotného rozbitého zboží (v případě, že toho je rozbitého víc, je potřeba to všechno vyfotit na jednu fotku). 

Jak mají fotografie vypadat? Podívejte se ZDE.

O zbytek reklamace se postarám a vám pošlu v co nejbližší možné době nové zboží.

 

Vrácení

Při výměně či vrácení je třeba mě kontaktovat (info.esteticka@gmail.com) a já vám v co nejkratší době zašlu štítek e-mailem - stačí vytisknout, zabalit zboží a odnést na nejbližší ParcelShop PPL. Pokud se domluvíme na výměně zboží - zasílám nové zboží s novým štítkem na vrácení toho původního. Při vrácení tedy zasílám peníze zpět ve chvíli, kdy mi přijde zboží zpět. Děkuji za pochopení.